Co v létě poslouchám aneb My TOP 20 Songs

Pro dnešek tu pro vás mám psaný TAG. Tento TAG jsem viděl spíše ve videoformách a jmenuje se “What songs i have on my iPod iPhone/ Jaké songy mám ve svém iPodu iPhonu. Vzhledem k tomu, že mi nepřijde úplně nejlepší dělat tento TAG formou VIDEA, tak jsem se rozhodl ho napsat. Jedná se tedy o seznam písní, které právě nejvíce poslouchám.

VZHLEDEM K TOMU, ŽE KDYŽ JSEM DĚLAL SEZNAM MÝCH ODBĚRŮ, TAK MI NĚKOLIK Z VÁS NAPSALO, AŤ JIM POŠLU ODKAZ NA DANÉHO YOUTUBERA A NERAD BYCH, AŤ SE TO TU OPAKUJE, TAK TO SEM RADŠI PÍŠU – POKUD KLIKNETE NA NÁZEV TÉ PÍSNĚ TAK SE VÁM OTEVŘE VIDEO NA YOUTUBE! 🙂

A teď k seznamu 🙂

1) DEMI LOVATO – Give Your Heart a Break

2) DEMI LOVATO – Heart Attack

3) MILEY CYRUS – We Can´t Stop

4) Natasha Bedingfield – Pocketful Of Sunshine

5) Alicia Keys – New York

6) One Direction – Best Song Ever

7) One Direction – One Way

8) Justin Timberlake – Mirrors

9) One Republic – Counting Stars

10) Olly Murs – Army Of Two

11) Olly Murs – Troublemaker

12) Kelly Clarkson – Stronger

13) Kelly Clarkson – Because of You

14) Selena Gomez,Drew Seeley – New Classic

15) Simple Plan – Welcome to my life

16) Sunrise Avenue – Hollywood Hills

17) Jesse McCartney – Best Day Of My Life

18) Pitch Perfect – Bellas Final

19) Selena Gomez,Drew Seeley- Just That Girl

20) James Arthur – Impossible

 

3 thoughts on “Co v létě poslouchám aneb My TOP 20 Songs

  1. No tak na písničkách se skoro shodneme – akorát já mám na prvním místě Skyscraper od Demi. Jinak samozřejmě klobou dolů nad tvojí “drzostí”, je fajn že existuje alespoň pár chlapů, které zajímá jak vypadají jejich vlasy, než vyrazí mezi lidi 🙂

Leave a Reply

