JUNE favs VIDEO / Červnoví oblíbenci VIDEO

Dnes tu pro Vás mám June favs. Doufám, že se video bude líbit.

Image

Co jsem zmínil?

Voňavka:  Gucci guilty – (Fann parfume) 1800,-

Produkt: Catrise camouflage concelar (ROSSMAN) 80,-

Film: The Perks of being a wallflower

Kino: Universita pro příšerky , Podfukáři , Star Trek – do temnoty , Velký Gatsby , Já padouch 2 ,

Seriál: New Girl

Youtubeři: Get the LOUk, Plum Foolery, Akaydoll

Nejlepší koupená věc – mokasíny TOMMY HILFIGER (HILFIGERDENIM) 1990,-

Nejhorší koupená věc: FREEMAN mask (albert) 148,-

4 thoughts on “JUNE favs VIDEO / Červnoví oblíbenci VIDEO

  1. Zase úžasný video! 😀 Nejvíc bylo,jak jsi udělal to “ehh?” Tomu jsem se musela smát 😀 ( v dobrym ;))
    Jinak ten korektor mám taky, a je skvělej!
    A videa toč častějc prosíím 😀 😉

  2. Bomba!Jsem nadšená ,že i v ČR jsou nejen beauty/fashion blogerky ,ale i blogeři.
    Bavíš mě ,takže jen tak dál :-).

Leave a Reply

