Restaurace – Mtrojka

Dnes tu pro Vás mám první část několikadílné série s názvem Restaurace. Po dobu prázdnin bych rád navštěvoval co nejvíce restaurací ( ať už u nás nebo v zahraničí) a udělal na ně takové malinké preview. Oznámím Vám kde se restaurace nachází, přidám nějaké fotky, můj názor na interiér a nakonec to nejdůležitější…. jídlo. 

Restaurace – Mtrojka

Místo – ulice Masarykova Olomouc ( zastávka u Bystřičky)

Foto –  interiéry -( omlouvám se za kvalitu, ale svou paměťovou kartu do foťáku jsem nechal v notebooku, takže je to focené na telefon

IMG_6872

Celá restaurace je nekuřácká. Jediné místo kde se kouřit smí je tento zasklený salonek ( foto níže)

Image

Restaurace se nachází pod zemí, tudíž je tam přítmí. Jediné zdroje jsou tlumené žárovky a malá okénka. To ovšem dodávalo restauraci jistou atmosféru.  Obsluha byla velmi příjemná a opravdu rychlá. Na jídlo jsme sice museli čekat, ale nedělají “hotovky” a tak to bylo pochopitelné. Restaurace mimo jiné obsahuje i vinárnu.

ImageJídlo – Objednal jsem si vepřový řízek se šťouchanými brambory. Řízek byl opravdu velmi dobrý, a opravdu dobře udělaný. Ke šťouchaným bramborům asi není potřeba nic moc říkat. (viz foto)

Image

Doufám, že se Vám článek líbil. Pokud by jste chtěli, aby jsem v takových článcích pokračoval, tak mi napište do komentářů. Pokud se Vám nelíbí téma, napište to prosím taky.

2 thoughts on “Restaurace – Mtrojka

Leave a Reply

