Outfit of the day / Oblečení dne

Dnes jsem vyrazil v poněkud klidnějších a méně výrazných barvách. Vzhledem k tomu, že je venku zataženo a občas zaprší, jsem neměl ani chuť na své křiklavě červené kalhoty s proužkovanýma sneakerskama, doplněné nějakou veselou taškou. Místo toho jsem na sebe hodil světle modré preppy sako, černé tričko se spirálovitým nevýrazným vzorem a tmavě modré kalhoty. Šťávu outfitu dodávají kšandy a plátěná taška, kterou jste mohli vidět ve videu What´s in my bag. K celému looku jsem zvolil černé boty Deisel. Doufám, že se Vám bude OOTD líbit a uvidíme se u dalšího článku 😀

Tom

Image

Image

Image

ImageImage

Image

 

Co mám na sobě?

Sako – OODJI

Kalhoty – OODJI

Boty – DIESEL

Triko – ADIDAS

Taška – TOMMY HILFIGER

Náramek – PANDORA

Vesta – New Yorker

9 thoughts on “Outfit of the day / Oblečení dne

Leave a Reply

