My TOP 10 – Co miluji

KONEČNĚ!!!!!!!! Po asi 50 000 000 letech jsem tu. Než začnu, chtěl bych ještě jednou vysvětlit mou nepřítomnost. Vzhledem k tomu, že většina z nás má nebo měla zkouškové období, maturitu nebo třeba státnice, tak nemusím moc vysvětlovat, jak to je s časem. Sice ještě pořád musím dodělávat klauzury, ale už to není tak hrozné jako to bylo poslední 3 týdny. Nevím jak u Vás na škole, ale na té mé se asi všichni učitelé zbláznily. Nechápu, proč prostě a jednoduše nemůžou rozvrhnou písemky tak, aby jsme jich nepsali 8 za jeden den. Proč se prostě mezi sebou nedomluví jak a kdy budou dávat testy. Nepochopím to. Samozřejmě rozumím tomu, když není jiná možnost a za ten se píšou testy 3. ALE 8!!!!! to mi nepřijde normální! No ale to jsem trochu odbočil. A  mě by hrozně zajímalo jak jste to s testy a zkouškami měli Vy.

No a teď ten LOVE LIST.

1) Miluji GetTheLOUk…. to asi není třeba moc vysvětlovat. Pokud mě sledujete od začátku, tak víte jak moc mám rád její videa 

2) Miluji Louise Vuittona – Chápu, že spoustu z Vás se bude divit. Chápu, že jsou lidi, kterým přijde úplně zbytečné dát tolik peněz za kabelku, tašku, peněženku nebo pásek. Já mezi ně nepatřím. Pár kousků mám a prostě ho miluji.

3) Miluji Starbucks – Jak já miluji SB . Vždy když je možnost, beru a neváhám.

4) Miluji New York – prostě to tak je Vždy mě sice lákala Paříž nebo třeba Londýn, ale NY je NY a navíc miluji Apple,BIG APPLE 

5) Miluji iVěci – Jak jsem nakousl  :DDDDD, tak miluji značku APPLE. Mám iPhone a iPad a rozhodně plánuji mou “sbírku” rozšířit.

6) Miluji psaní – to asi nebude potřeba nějak moc rozepisovat 

7) Miluji YoutTube – Koukám každý, každičký den , někdo má seriály, někdo TV já mám YT 

8) Miluji Chanel no5 – Někomu tento parfém hrozně smrdí, a někomu stačí přičichnout a zamiluje se… můj případ…

9) Miluji Prahu – pokud ne NY, tak alespoň ta Praha musí.

10) Taková moje nová láska je blog http://weirdstyle.org/. Píše ho jedna ohromě sympatická mladá slečna, která má neuvěřitelný vkus!

Tak… doufám, že se Vám TOP list líbil a snad u dalšího článku.

Tom

12 thoughts on “My TOP 10 – Co miluji

  1. Mám to skoro stejně..miluju Lou, Starbucks, LV, Apple a dokonce i Prahu (i když jsem Moraváák) :D. Jinak tvůj blog je super, pokračuj v tom. Budu ti fandit!(y)

  2. Apple ❤ láska na první dotyk a jednou bych chtěla kabelku od Louise a hrozně mě štve, když někdo jeho jméno čte "anglicky" – aneb moje láska k francouzštině 😀
    Ten pocit, kdy člověk píše dva hodinový testy v jedné hodin, je k nezaplacení, že? 🙂
    P.S.: tvůj blog je super 😉

  3. a jéjé narazila jsem na tvůj blog náhodou a moc se mi tu líbí přidám si tě do oblíbených 🙂 jinak některé věci máme určitě společné :)) přeji ěkný večer

Leave a Reply

