Koho mám v odběrech na YouTube?

Pro dnešní večer, tu pro Vás mám seznam kanálů, které odebírám na YouTube.

PS: Od příštího týdne už začnu dodržovat ROZVRH, o kterém jste se mohli dočíst v předchozím postu.

MOBILMANIA – popravdě moc nevím, proč odebírám zrovna mobilmanii. Jediné na co se dívám je Týden mobilně, ve kterém se řeší jen samé technověci. Je to na takovou relaxaci, když se Vám moc nechce přemýšlet.

GLEonFOX – všechny písničky, které zazněly ve všech dílech seriálu GLEE. Také jsou tam různé sneakpeaky nebo rozhovory s herci.

DailyMixTV – Hromadná vtipná videa s mými nejoblíbenějšími volgery. Videa, která obsahuje tento kanál jsou velmi zábavná a strašně moc dobře udělaná. Vystupují tu takové hvězdy, jako jsou Tany Burr, Jim Chapman, Louise, Zoella….

JimChapman – Jim je velmi sympatický a velmi pohodový kluk, který dělá naprosto skvělá videa. Hrozně se mi líbí jak mluví a jak zdraví na začátku videa. Jim je snoubenec Tanyi Burr a rozhodně doporučuji ho shlédnout. 

MoreZoella – Zoe je snad ten nejroztomilejší člověk na planetě. Strašně krásně mluví a je hrozně moc hezká. Pokud chcete rozjasnit den, tak se ráno podívejte na její video. Tohle je ovšem její VLOG kanál. Ten originální je o pár řádků níž 😀

TanyaBurr – Tuhle YT hvězdu musí znát snad každý. Tanya je nádherná a dělá opravdu skvělé tutorialy. Je velmi sympaická a pokud ji neznáte tak honem rychle napravit.

Zoella280390 – originální kanál Zoe

PetraLovelyHair – Jedna z nejslavnějších českých beauty blogerek. Petra je velmi sympatická dáma. Zezačátku, jsem ji moc v lásce neměl, ale postupem času Vám přiroste k srdci.

FrankiesGirl – Mladá slečna, která se nebojí projevit svůj názor. Má velmi příjemný hlas a opravdu super videa. Myslím si, že nesedne úplně každému, ale za zkoušku nic nedáte. Já osobně ji mám moc rád.

PlumFoolery – Kája mi popravdě moc nesedla. Snad ani jedno její video jsem nedokoukal do konce, ale říkám si, že až si najdu čas tak se na ni pořádně kouknu a třeba změním názor.

GetTheLouk – kdo mě sledujete už od začátku, tak víte že LOU prostě miluji. Je to ta nejlepší blogerka vůbec. Její videa Vám spraví náladu ani nevíte jak. Tutoriály dělá naprosto skvostné a blog vede také opravdu brilantně. Pokud ji neznáte tak okamžitě jděte na youtube, nebo klikněte na nápis GetTheLouk a zkoukněte ji.

 

 

 

2 thoughts on “Koho mám v odběrech na YouTube?

Leave a Reply

