Outfit of the day

Dneska u nás bylo konečně po hodně dlouhé době moc pěkně a svítilo slunce. Outfit post jsem měl v plánu sice až v pátek, ale pak u nás hlásili bouřky tak jsem to nafotil dnes. Možná si říkáte, proč to nenafotím dnes a článek nepřidám až v pátek.Neudělám to z jednoho jediného důvodu. Má to být o tom, co jsem měl na sobě ten den. Tím pádem by podle mého názoru bylo zcestné, aby jsem to sem dával v pátek. Možná, že to tak neberete všichni ale já ano. No ale teď k tomu, co mám. Dnes jsem si vzal modré až trochu azurové tričko a k tomu červené kalhoty. Nevím proč, ale tahle kombinace mě hrozně moc uchvátila. Řekl jsem si, že když už jsem začal tak barevně, tak to nepokazím černou barvou. Snažil jsem se na sobě nemít ani kousek černé a myslím, že se mi to povedlo.

PS: Snažte se trochu ignorovat to, jak vypadají moje vlasy. Ráno mi došel lak a tím pádem jsem s tím prakticky nepohnul. Vlasy jsou čerstvě umyté, a proto jsou tak rozevláté.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

A teď ještě jako bonus sem přidám nějaké OUTFIT fotky mé sestry, která mi moc pomohla s focením….

Image

Image

Image

Image

Co mám oblečeného já

Tričko – CA

Sako – ZARA

Kalhoty – HM

Boty – TOMMY HILFIGER

Taška – TOMMY HILFIGER

Náramek – PANDORA

Co na sobě má Sárča ( má sestra)

Triko – HM

Bundička – TERRANOVA

Legíny – HM

Boty – BAŤA

Naše telefony

oba dva iPhone

Můj obal – RABITO

Sárčin obal – Gate

Doufám, že se Vám OOTD post líbil a snad se setkáme zase u dalšího článku 😀

10 thoughts on “Outfit of the day

  1. Tak tohle je prostě dokonalost! 🙂
    Jinak přeju ti hodně štěstí,do blogování.A doufám,že ti to dlouho vydrží!Podle komentářů u Lou ( a těch pár článků tady) se zatim vyjadřuješ jako normální,inteligentní kluk.Jsem tu dneska poprvé,a uplně sem si to zamilovala! 😀
    Máš můj obdiv! 🙂

  2. je to tu moc pěkné a těším se na tvůj další článek 🙂
    no a sem moc ráda že jsem tento blog objevila

Leave a Reply

