Něco o mě – jak jsem se dostal k blogu?

Mé jméno je Tomáš Němec. Narodil jsem se ve Šternberku, ale bydlím v Olomouci. Je mi 16 let a studuji Uměleckoprůmyslovou školu v Uherském Hradišti. Tak nějak od malička jsem toužil být Módním návrhářem a opravdu moc jsem se chtěl dostat na tuto školu. Ovšem potom přišlo zklamání v podobě náplně práce. Asi po půl roce studia na této škole jsem si tak nějak uvědomil, že mě to vůbec nebaví a že by jsem chtěl dělat úplně něco jiného. Už od svých asi 10 let byl můj oblíbený předmět čeština a oblíbená činnost psaní. Každé prázdniny jsem si (třeba i několik hodin) vybíral sešity, propisky, desky, pouzdra, tužky, pera nebo třeba zvýrazňovače v různých obchodech a papírnictvích. Pak mi došlo, že by mě asi strašně moc bavilo psát do časopisů. Nemyslím tím časopisy typu REFLEX, RESPEKT, NATIONAL GEOGRAPHIC či LIDÉ A ZEMĚ. Miluji módu takže i psaní by směrovalo tam. Svůj první pořádný časopis jsem si koupil asi ve 14 letech. Nekoupil jsem si nic jiného než ELLE. V tu chvíli jsem se zamiloval, a celé noci četl a četl. Postupně mě ale ELLE omrzelo, protože se mi zdálo, že píšou pořád to samém dokola. Sice jsem si ho ze zvyku kupoval ale už jsem ho nečetl tak jako dřív. Jako další přišel na řadu COSMOPOLITAN, který jsem si koupil asi na začátku svého 15ého roku života. Jako u předchozího magazínu, i do COSMA jsem se zamiloval. Po chvíli mi ale došlo, že by to chtělo i o trochu serióznější zprávy než jsou v COSMU. Tak jsem objevil Harper´s BAZAAR. Tudíž, jsem si začal kupovat i ten. Jako další přibyla do mé sbírky DOLCEVITA a MARIE CLAIRE. Jako dárek sem dostal od svého táty francouzké VOGUE. Bylo to speciální vydání s podtitulem COLLECTIONS. Tento speciál vychází jednou za půl roku a jsou v něm nafoceny kolekce nejslavnějších módních návrhářů PODZIM/ZIMA nebo JARO/LÉTO. Toto číslo má kolem 380 stránek a stojí asi 30 euro. Asi o půl roku později jsem objevil někoho kdo mi úplně změnil pohled na blogování a vlogování jako takové. Vždy jsem si myslel, že blog píšou jen menší děti, které si dělají virtuální deníček a sdílí ho se světem. OMYL!!! Od té doby, co jsem narazil na LOU z Get The LOUk ( o které jsem se zmínil i ve svém prvním článku – First cup of cofee – Let´s start ) jsem viděl BLOG jako něco bez čeho nedokážu žít. Neustále ( třeba i několik hodin v kuse) jsem se koukal na její videa a pročítal její články. Ona byla první koho jsem začal sledovat. Poté se ovšem přidali další a další vlogeři ( jak čeští tak zahraniční). Dříve jsem sledoval hodně seriály. Po LOU už si na seriály ani nevzpomenu… Asi za 2 nebo tři měsíce jsem si řekl, že bych moc rád dělal něco podobného. Chtěl bych mít vlastní BLOG a také vlastní YT kanál ( kterým za nějakou dobu doufám také obohatím svůj blog). Strašně dlouho jsem přemýšlel nad tím, jak se bude blog jmenovat ( což jste se taky mohli dočíst v mém prvním článku ). Pak LOU přidala tento článek a já se opravdu zamyslel. Po té co jsem to asi 1000x přečetl jsem si sedl a název byl na světě. A tímto se dostáváme do současnosti, kde sedím na židli u notebooku ( mé sestry, protože můj je v opravně a na iPadu se mi nepíše úplně nejlépe )a píšu. Doufám že můj blog bude alespoň z poloviny tak dobrý jako je ten, který tak miluji.

Tom

4 thoughts on “Něco o mě – jak jsem se dostal k blogu?

  1. Ahoj Tome,
    moc Ti budu fandit a držet palce, aby se Tvůj beauty blog rozjel podle Tvého přání a abys získal spoustu čtenářů. Zkus se ale, prosím, trochu oprostit od toho zbožňování Lou a být sám sebou. Zmínka o Lou v každém článku čtenáře spíš otráví, věř mi. Koukala jsem na některé komentáře u Getthelouk a zavání mi to až nezdravou posedlostí. Snad se nezlobíš, že Ti to píšu takhle na rovinu.

    • Moc děkuji za komentář. Chápu, že jsem ji zmínil ve dvou ze tří článků a může to tak působit ale myslím , že v obou to tam sedělo, protože v obou měla jisté zásluhy ale neboj v dalších už ji zmiňovat nebudu a ani jsem to neměl v plánu 🙂 a posedlý opravdu nejsem a upřímně tedy nevím jak jsi to dokázala vydedukovat ze dvou článků a pár komentářů ale za upozornění děkuju dám si na to bacha 🙂

  2. Tome, začínáš si získávát moje sympatie. Líbí se mi, že ses neurazil a neposlal mě to háje jako kdejaká nafrněná blogerína. Vážně se mi líbí Tvůj přístup a už se moc těším na další články. P.S. Máš v plánu v budoucnu točit i videa? Bylo by to prima.

Leave a Reply

