first cup of cofee – let´s start

abych nějak začal. mé jméno je tom a pocházím za malého města jménem Olomouc. asi před půl rokem jsem začal sledovat jednu osobu na youtube, díky které jsem si založil tento blog. před tím jsem měl spoustu blogů. můj první jsem si začal psát když mi bylo asi 10 let. nevydržel moc dlouhou dobu. nevydržel ani druhý, třetí, čtvrtý, pátý, šestý sedmý nebo osmý. pořád jsem nevěděl čím to je, že se pro psaní vždy tak nadchnu a nakonec toho stejně nechám. pak mi to došlo. nemám v tom žádný systém. tak jsem zašel do papírnictví a hledal nějaký sešit do kterého bych si psal vše. mé nápady, inspirace, novinky, myšlenky či nějaké zanedbatelné blbůstky. ovšem nic jsem nenašel. nenašel jsem sešit, který by vyhovoval mým požadavkům. až nakonec jsem šel jednoho dne na šálek kávy a co nevidím. nádherný, linkovaný a naprosto přehledný blog! nedalo mi to a hned po dopití výborné kávy jsem se šel do obchůdku podívat. paní mi velmi ochotně podala sešit a já jsem pocítil vánek nadšení. tento sešit mi opravdu velmi vyhovuje. podíval jsem ještě jednou abych si byl opravdu jistý, že je to ten pravý. ano…. je to on. neváhal jsem ani vteřinu a sešit ležel na pultu hned vedle pokladny. paní projela pípačem, já jí podal bankovku a sešit byl můj. nedalo mi to a hned jsem si šel sednout ještě na jeden šálek( tentokrát menší) kávy. okamžitě jsem začal psát. po půl hodině strávené s perem a sešitem byly popsány necelé 4 stránky. stránky plné nápadů a inspirace. po příchodu domů jsem se ale rozhodl, že tentokrát si v tom ten systém udělám. asi 2 hodiny jsem přemýšlel nad tím, jak se bude blog jmenovat. vše co jsem vymyslel ale nebylo moje. nebylo to co jsem požadoval, nebo to nebylo úplně z mé hlavy. nakonec jsem toho nechal a chvilku si odpočinul u videa mé oblíbené youtuberky. druhý den byl s vymýšlením jména blogu  podobný problém. tak jsem si řekl že to na chvilku opustím a nakonec mě něco napadne. uběhly 2 měsíce a já se nehnul z místa. když jsem měl 100 chutí to vzdát na jednom blogu se objevil článek, který mě donutil se opravdu zamyslet. znovu jsem si sedl a přemýšlel nad jménem. nic pořád nic. druhý den jsem si článek přečetl znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a nakonec… mám to. jméno blogu bylo na světě. okamžitě jsem si sedl k počítači a začal ho registrovat. moment napětí nastal, když jsem čekal zda někdo nepoužívá  již tento název. nepoužívá. v ten moment se mi opravdu ulevilo. po vyplnění všeho nutného jsem se zamyslel a otevřel svůj sešit. hned jako první co tam vidím je otázka. PROČ JSEM SI ZALOŽIL BLOG? okamžitě mě napadla jediná tři slova GET THE LOUK. GET THE LOUK je název blogu a youtube kanálu mé již  zmiňované oblíbenkyně. tímto bych jí chtěl  poděkovat za to, že mě tolik inspirovala k založení blogu. DĚKUJI STRAŠNĚ MOC ZA TO CO DĚLÁŠ A ZA TO ŽE TO DĚLÁŠ!!

Tom

odkazy: http://getthelouk

PS: Toto je ta mnou tak ohlašovaná a dokonalá LOU z Get The LOUk 😀 pokud ji neznáte tak to rychle napravte…

PPS: Varování – pokud ji opravdu začnete sledovat tak se můžete stát že se u vás vyskytne závislost 😀 ( jako u mě)ripprodukty_kveten_2013

FOTO – http://getthelouk

8 thoughts on “first cup of cofee – let´s start

  1. Moc děkuju za zmínku 🙂 Musím říct, že strašně ráda čtu tvoje komentáře, a jsem ráda, že teď na ně nemusím čekat a můžu číst i tvůj blog. 🙂 A moc chválím krásný, čistý, moderní design!

  2. Já tě sledovat budu, a uvidíme. 🙂 Spojení chlap + kosmetika je pro mě nanejvýš přitažlivá. A ty jsi vizážista nebo jen spotřebitel a nadšenec?

  3. Ahoj Tome, díky zmíňce u Lou jsem nakoukla na Tvůj blog a dovolím si pár postřehů. Dej si malinko záležet na správné gramatice, objevila jsem několik hrubek (jak v češtině, tak v anglických výrazech). Jinak jsem moc zvědavá, jak se bude Tvůj blog vyvíjet a ráda Tě budu sledovat. Snad se neurazíš, ale mohu se zeptat, zda jsi homosexuál? Pokud Ti tato otázka vadí a připadá Ti moc intimní, tak samozřejmě můj komentář nemusíš zveřejňovat.

    • Děkuju moc za tojak jsi komentář podala. Vysvětlím to tak, že se mi rozbil notebook a tak články pášu na iPadu kde se mi zrovna dobře nepíše… samožřejmě si na to dám pozor a nevěřím že je to vše chyba iPadu. A na tu druhou otázku ti neodpovím moc se omlouvám, ale snad pochopíš… s tímto problémem se potýkám od 6 třídy takže jsem na to zvyklý 😀

  4. Tome, tento komentář nemusíš zveřejňovat, pokud nechceš. Ale v názvu tvého blogu máš “cofee místo coffee”, je to tak schválně nebo ne? Každopádně hodně štěstí v blogování!

Leave a Reply

